Tiedote: Urheilutoimenjohtaja Juha Valla

01.11.2018

Käpylän Pallon ja Juha Vallan pitkäaikainen yhteistyö päättyy marraskuun lopussa. Juha Valla toimi KäPa:ssa urheilutoimenjohtajana vuodesta 2014. Arkisen työn ohessa, hänen toimintakautensa aikana seura mm. solmi yhteistyösopimuksen saksalaisen HSV –seuran kanssa. Tänä aikana kaksi seuran junioria siirtyi HSV;n juoniori -akatemiaan. Juha ylläpiti muiden seuran valmentajien kanssa seuran korkeaa nuorten maajoukkuepelaajien määrää, sekä toimintakautensa aikana seura saavutti historiallisen Uefa Youth League turnauspaikan.

Yhteistyön päättymistä Juha kuvaa omin sanoin seuraavasti:

”Lähden KäPasta haikein mielin mutta kiitollisena. Nämä neljä vuotta ovat olleet itselleni todella hienoa aikaa. Uskallan sanoa, että KäPa on Suomessa monella tavalla ainutlaatuinen seura. Jos olen jotain pystynyt saavuttamaan, niin se on ollut mahdollista ainoastaan yhteistyössä mahtavien kollegoiden ja alaisten kanssa. Esimerkiksi KäPan hieno valmentajakaarti kestää vertailun minkä tahansa suomalaisen seuran kanssa.”

Käpylän Pallo kiittää Juhaa kuluneista yhteistyövuosista ja toivottaa menestystä uusien haasteiden parissa.

1.11.2018 Helsinki

Käpylän Pallo ry:n puolesta

Käpylän Pallo ry:n hallitus

Käpylän Pallo tiedottaa erikseen uuden urheilutoimenjohtajan rekrytoinnista.

Lisätietoja: Ilkka Rantanen p. 050 592 3927

Dataline Sport | Molentum Oy